Wednesday 19 December 2012

shahzaro just uploaded a video

shahzaro has uploaded Ust Azhar Idrus- ' Muka Macam Jepput Pisang / Makan Telur Sekali Kulit '; Wakaka.
Ust Azhar Idrus- ' Muka Macam Jepput Pisang / Makan Telur Sekali Kulit '; Wakaka
[Nabi Palsu] (#D) Nabi-nabi ; kelebihan istimewa ; Pilihan Allah .
.
Jepput / Jemput-jemput (Cekodok/Cucur) .
.
.
***
..Assalamualaikum ustaz.. kebelakangan ini ramai golongan artis terutamanya telah pun kembali kepada fitrah tetapi drama, filem yang pernah dilakonkan mereka dahulu masih ditayang dan dipertontonkan yang mana dalam drama dan filem tersebut mereka tidak menutup aurat dan sebagainya jadi adakah dosa itu berterusan kepada mereka selagi mana drama dan filem itu dimainkan?

-Ustaz Azhar Idrus ( Original ) wsalam..jika mereka telah bertaubat dan meminta pihak berkenaan menghentikan siaran dimasa jahiliyah, maka mereka tdk lagi menanggung dosa cuma masih menanggung malu..pihak yg menyiarkan siaran tersebut semuanya berdosa kerana menayangkan perkara yg haram dilihat dan mengiabkan org lain...

~
..As salam, apa hukum pabila seseorang tu, kata "aku nak mati, tak larat dah tanggung sakit ni, dari hidup terseksa macam ni.."

-Ustaz Azhar Idrus ( Original ) wsalam..makruh d...
You were sent this email because you chose to receive updates about new videos uploaded by shahzaro. If you don't want these updates anymore, you can change your preferences by visiting My Subscriptions.
©2012 YouTube, LLC 901 Cherry Ave, San Bruno, CA 94066

No comments:

Post a Comment