Wednesday 16 January 2013

shahzaro just uploaded a video

shahzaro has uploaded Diana Amir- Untukmu Sahabat ( Hijrahlah ).
Diana Amir- Untukmu Sahabat ( Hijrahlah )
[Ambang 2o13]
- Sajak -

Untukmu Sahabat

Sahabat! Aku sayangkan kau..
Dan kerana itu aku bicara..

Rasa resah dalam jiwa ini..
Anak mataku dalam sepi memerhati..

Ingin aku luahkan..
Ingin aku laungkan sekuat hati..

Wahai sahabat-sahabatku yg mencari..
Mari genggam tanganku ini..

Yea! Aku tahu..
Kebahagian fatamorgana yg tak pasti
Yg kau dambakan..

Yea! Aku mengerti..
Puji insan yg tak kau cintai
Dan tak kau kenali
Jadi garis pandu hidupmu..

Tidakkah terketar
Tidakkah tercalar
Kalbumu yg penuh parut cereka
Akan kasih Tuhanmu..
Kasih Tuhanmu yg rindukan taubatmu
Rindu pada basah bibirmu
MengEsakan yg Esa
MemBesarkan yg Besar..

Sudah lama kau memalingkan muka
Marilah kembali..
Sudah terjauh tersasar santun lidahmu..

Marilah.. marilah kembali
Tiada dayaku melainkan kata..

Walau kadang kau punca mataku berkaca
Tapi cinta pada sahabat melangkaui segala..

Dalam resah aku memerhati
Pada satu nafas yg dihembus sia-sia..

Aku ingin bersamamu..
Aku ingin bersamamu di firdausi
Tasnim...
You were sent this email because you chose to receive updates about new videos uploaded by shahzaro. If you don't want these updates anymore, you can change your preferences by visiting My Subscriptions.
©2012 YouTube, LLC 901 Cherry Ave, San Bruno, CA 94066

No comments:

Post a Comment